توری پلیسه
نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

راهنمای خرید بهترین توری

پنجره توری های پنجره به شما آزادی لذت بردن از هوای بیرون را بدون اجازه ورود مهمانان ناخواسته می دهد. در اینجا نحوه خرید مناسب برای خانه خود آورده شده است.

توری پنجره چیست؟

 توری های پنجره از مش یا توری برای محافظت از فضای داخلی خانه شما در برابر حشرات مانند پشه ها و مگس ها، برگ ها و سوزن های کاج استفاده می کنند. آنها همچنین از پرسه زدن پرندگان، مارمولک ها، راکون ها و سایر حیوانات از پنجره باز جلوگیری می کنند. تعویض توری های قدیمی و افزودن توری های جدید نیز می‌تواند امنیت شما را با منصرف کردن افراد از تلاش برای عبور از پنجره‌های باز بهبود بخشد. نکاتی که باید قبل از خرید توری پنجره در نظر بگیرید در اینجا مواردی است که هنگام تهیه یک توری پنجره برای خانه خود باید به خاطر بسپارید. رنگ توری های پنجره فقط در چند رنگ – یعنی سفید، سیاه یا خاکستری وجود دارند. در حالی که ممکن است برخی از شرکت‌ها توری پنجره‌ها را در رنگ‌های دیگر بفروشند، این سه تا از رایج‌ترین‌هایی هستند که به صورت آنلاین در دسترس هستند. احتمالاً باید فقط با این سه رنگ موجود کار کنید. قبل از انتخاب رنگ، به این فکر کنید که چه رنگی با پنجره ای که آن را روی آن نصب می کنید مناسب است. آیا از قبل یک توری پنجره موجود روی آن وجود دارد؟ اگر هست چه رنگی است؟ آیا می خواهید همان رنگ را حفظ کنید یا به دنبال چیزی متفاوت هستید؟ این نکات را در هنگام گرفتن توری پنجره در نظر بگیرید. اندازه به یاد داشته باشید، شما فقط به مقدار مشخصی توری پنجره با اندازه ای مشخص نیاز دارید. بیشتر از آنچه که لازم است، احتمالاً بلااستفاده می‌مانند،  برای صرفه جویی در هزینه، هنگام خرید توری پنجره حتما اندازه گیری های دقیق را انجام دهید.

محدوده قیمت توری پنجره: توری های پنجره تا حد زیادی از نظر قیمت متفاوت هستند، اما این عمدتا به دلیل اندازه‌های متفاوتی است که در آنها موجود است.

هنگامی که توری پنجره را انتخاب می کنید، به اندازه مش و اندازه رشته همراه با متریال و اندازه کلی صفحه فکر کنید. اندازه مش به اندازه سوراخ های یک صفحه اشاره دارد و اندازه رشته قطر هر سیمی است که مش را تشکیل می دهد. توری کوچکتر برای جلوگیری از ورود حشرات بهتر است، اما می تواند تهویه و دید را محدود کند. رشته های ضخیم تر دوام بیشتری دارند، اما ممکن است دید شما را مختل کنند. صفحات مستطیلی کامل و نیمه معمولی هستند، اما می توانید توری سفارشی با هر شکل، جنس، اندازه مش و اندازه رشته را خریداری کنید. اضافه کردن توری پنجره می تواند به شما کمک کند تا ارزش خانه خود را افزایش دهید و لذت بردن از روزهای آفتابی بهار و تابستان را آسان تر کنید.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: